Komunikaty

Ogłoszenie o pracę na stanowisku Inspektor do spraw bhp Jednoosobowego Stanowiska do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

Komendant Powiatowy Policji w Olkuszu poszukuje kandydata na stanowisko nienależące do korpusu służby cywilnej: Inspektor do spraw bhp Jednoosobowego Stanowiska do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

Wymiar czasu pracy:    niepełny   (0,25 etatu)

Cel stanowiska:

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce

Zakres zadań:

  1. Prowadzenie postępowań powypadkowych funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
  2. Prowadzenie rejestru wypadków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  3. Prowadzenie szkoleń wstępnych w zakresie bhp oraz rejestru osób przeszkolonych i wydawanie stosownych zaświadczeń. 
  4. Zgłaszanie tematyki szkoleń w dziedzinie bhp do rocznego planu doskonalenia zawodowego i prowadzenie szkoleń
    w ramach lokalnego doskonalenia zawodowego w jednostce.
  5. Uczestniczenie w przeglądach stanowiskowych funkcjonariuszy oraz pracowników Policji – opracowywanie stosownej dokumentacji.
  6. Przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa
    i higieny pracy w komórkach organizacyjnych Komendy oraz podległych Komisariatach Policji.
  7. Uczestniczenie w pracach komisji problemowych dotyczących zagadnień bhp powołanych przez Komendanta Powiatowego Policji oraz udzielanie doradztwa i konsultacji w zakresie przepisów oraz zasad bhp.
  8. Opiniowanie instrukcji bhp na poszczególnych stanowiskach służby lub pracy.
  9. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego i sporządzanie dokumentacji w tym zakresie.
  10. Przeprowadzanie analiz rocznych w zakresie bhp i przedstawianie wniosków Komendantowi Powiatowemu Policji dotyczących poprawy warunków służby / pracy.
  11. Zgłaszanie przełożonym przypadków rażącego naruszenia lub zaniedbywania przepisów bhp przez funkcjonariuszy
    i pracowników oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych.
  12. Planowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby/ pracy oraz uczestniczenie
    w organizowaniu i wykonywaniu tych badań i pomiarów.
  13. Prowadzenie rejestru badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowiskach służby / pracy.
  14. Przygotowywanie projektów decyzji i zarządzeń Komendanta Powiatowego Policji w zakresie problematyki bhp.
  15. Współpracowanie z Zespołem ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy KWP w Krakowie w zakresie bhp.
  16. Współpracowanie z podmiotami zewnętrznymi nadzoru nad warunkami pracy w zakresie problematyki bhp.
     

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie:  co najmniej  średnie w zawodzie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp,
  • organizacja pracy własnej,
  • samodzielność,
  • umiejętność interpretacji przepisów,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń  biurowych.

 

Wymagania pożądane:

  • praktyczna znajomość programów komputerowych:  Microsoft Office (Word).
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne”
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  • prawo jazdy kat B

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny, skierowany do Komendanta Powiatowego Policji w Olkuszu
  • życiorys zawodowy /tzw. CV/
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe
  • oświadczenia o: 1) korzystaniu z pełni praw publicznych, 2) nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) posiadaniu obywatelstwa polskiego, 4) wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego - zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych,
    5) wyrażeniu zgody na przetwarzanie moich danych osobowych - zgodne RODO,  oraz 6) że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. osoba nie pracowała/ nie pełniła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji
    o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy osób urodzonych przez dniem 01.08.1972 r). Przygotowując oświadczenia proponujemy skorzystać z załączonego wzoru.

 

Dokumenty należy składać osobiście lub listownie do dnia:   12 kwietnia 2024 r.  (decyduje data stempla pocztowego lub wpływu do Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu, ul. Jana Pawła II 32)

 

Dodatkowe informacje: Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Olkuszu - nr tel. 47 83 25 216, 47 83 25 215, 47 83 25 244.

Pliki do pobrania

  • 148.36 KB
  • 59.5 KB
Powrót na górę strony