„KOCHASZ? POWIEDZ STOP WARIATOM DROGOWYM”

Kolejna odsłona kampanii społecznej, którą prowadzą Fundacja PZU w partnerstwie z Policją. W tym roku motywem przewodnim działań jest zwrócenie uwagi na fakt, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze ponosi zarówno kierowca, jak i pieszy. Przekaz ten podkreśla hasło „Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi”.
Podobnie jak w ubiegłym roku, głównym symbolem kampanii jest niebieskie serce. Na potrzeby kampanii przygotowano jego specjalną, zapachową wersję. Serduszko umieszczone w samochodzie będzie przypominać kierowcy, że osoby bliskie również mogą być pieszymi, dlatego warto zachować ostrożność w trosce o wspólne bezpieczeństwo. Na serduszkach znajdują się hasła namawiające kierowców do bezpiecznej jazdy i uważania na pieszych. Kierowcy będą mogli otrzymać serce, z jednym z wybranych haseł:

- „Nie bądź lwem, kiedy zbliżasz się do zebry”,
- „Pasy to nie linia mety. Wolniej!”,
- „Hamuj przed pasami, nie zwalniaj w uczuciach…”,
- „Zebry są pod ochroną. Uważaj na pieszych”
- „Kochanie, ja też czasem bywam na pasach! Uważaj na pieszych!”.

więcej informacji o kampanii na stronie internetowej Komendy Głównej Policji